fika på stan i kylan :)

Kim ringde..
det är jag som trska ner till stan i vinterjacka, vantar och min mysiga halsduk :P
jaomen..för det var 2.7 minus här när jag gick ner på stan.. :P
Jag måste verkligen köpa mej en mössa..
men orkade inte med det idag. va bara inne på lindex o kollade..
kims kommentar:

kim- du har ju sånt där mösshuvud! fuskigt!
jag - kim, vad menar man när man säger så? haha!
kim - Ja att du passar i mössa, du e ju jättesöt i mössa! haha!

hahaha! det var lite skojigt :P
kim tyckte jag va så söt så i denna rutiga mössa minsann :P haha!
dock matchar den inte så snyggt till denna jackan..
men tur att man ha andra jackor + att jag måste/vill köpa en ny till vintern..

mössletaren karlsson :P
haha..vad tycker ni folket?

efter att jag och kim har vart och löjlat oss litegrann på lindex..
så begav vi oss bortåt för att möta upp elin..
men vi hamnade på lindex igen :P haha!
och nu har jag o elin bestämt vilken hårfärg jag ska ha..
för jag e sugen på att bli rödtott alltså :P
så kommer bli en brunRÖD färg :D kommer nog bli snajsigt :P
när vi väl kommer att göra det :P hehe!
efter detta besöket på lindex gick vi bara in till grannen, kristins!
och tog en fika :P
kim va dessvärre tvungen att dra hem vid fem..
men jag o elin satt kvar o snackade massa skiit.. alltid lika trevligt :-)
sen följde jag henne till busshållplatsen nere vid CG och genade över kyrkogården :D
o sen hamnade jag här nu :P

Tack för en mkt trevlig eftermiddag tjejer!
det får vi snart göra om..
fast då blir det en riktig tjejkväll med hårfärgning, ansiktsmask, smink och fixa naglarna osv?
okej? hehe!
Ni är underbara girls! :-)


          
kimpan :D                                                               
glada Kimpa innan hon bege sej hemåt!                



        min söta elin :P
        Min söta Elin på kristins! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback