Denna veckan!

nu har halva veckan gått..
jissunam..
lillördag idag...
det menas med att den stora lördagen är på väg :P haha!

Måndag:
Var på stan och fikade med Elin och Kim :) trevligt värre :-)

Tisdag: 
Cyklade jag till vägga för att möta elin och simma o ha de trevligt :), HOUSE!

Onsdag:
Slappardag. städa.
åh så visas ju mitt älskade GREYS :)
 
Torsdag:
Ut o springa innan jobbet,
Jobbar 8- ?
(kan tänka mej 16, 17 men man vet aldrig,
då jag inte ha hundra koll på vilka tider saker o ting ska ske på :P hehe. vi har invigning av legorummet + 1 konferans!
+ girrrls, SOFIA, JOHANNA OCH SANDRA! vår månadsdag! HAHAHAH!

Fredag:
Ingenting bestämt.
Bli nog att städa det sista, rensa!
Ringa reklamen, handikappsomsorgen, ericsson, syno osv osv!
på kvällen..? då få man se va som händer och sker.

lördag:
Jobbar 11-16
efter jobbet blir de kanske att hjälpa till med lite flytt om jag hinner..
beror på när folket anländer och när jag kommer ifrån jobbet.
sen blir det fest på kvällen.
.Inflyttningsfest hos sandra-baabe! :-)
ska bli kul!

Söndag:
Blir det att passa Isac
och sen blir de myskväll antar jag :P
med Issemannen och kanske cilla? :P hehe!
även en övernattning kanske blir av med! Mys!
o så är det ju gossip girl :P


Det var allt för denna veckan :D

puss och kram

gooonatt! ;-)


Kommentarer
Postat av: Spirre

veckan full :=)

Puss puss stjärnan

2008-11-27 @ 00:37:32
Postat av: http://malle87.blogg.se

ja fast ändå inte... många luckor o ngn kväll jag inte ha nått att göra..så helt full e den inte:P

2008-11-27 @ 00:57:00
Postat av: spirre

leka då?

2008-11-27 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback