denna dag..?

ja denna dag..va händer idag?
jag ska snart till naprapaten.. sen blir det hem igen..
rensa ut garderoberna osv.. så man gör ngn nytta..
och ha ngt att sysselsätta sej med..
kanske städa lite med? får se..

sen blir de nog att slänga sig i sängen ikväll och  se på film..
dock vet jag inte vilken..men jag får väl fixa ngn..
eller se en gammal goding.

ojdå..inte så mkt batteri kvar på datorn..? hmmm..den dör väl snart..
men jag antar att det är bra? jag har hört att man måste använda batteriet med ngn gång ibland.
för att det ska ''hålla'' ? hmm..
så  teknisk som jag är har jag bara batteriet i ;) hehe!

ha de finemang !
Nu ska jag göra mej i ordning och käka lite frulle..
för sist jag va hos nap.-doktorn va de pinsamt hur mkt min mage kurrade :P haha!

over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback