dagen...

stack till jobbet vid tolvtiden..
kom typ 10-15 minuter för tidigt..
men de gjorde inget..
för de blev att käka en halv ostfralla :D mums!
så man fick något i magen..
jobbat med elin idag.. trevligt värre..
dock inte så trevligt att inte ha såå mkt att göra..
hatar såna dagar!
men jag jobbade bara lunchpasset idag..
sjukt skönt att bara jobba 3 timmar :P

sen planerade jag att hoppa ner i sängen när jag kom hem...
men njae..hade glömt bort att jag ha reklamen..blää..
så nu har jag vart ute med den med..
nu ska jag väl krypa ner i sängen, se en film eller nått..
lonely..

sen ikväll blir det kanske hem till sandra..
för att se på ensam mamma söker..
slapparkväll helt enkelt..
så jaa..nu har även denna dagen gått..









jagärtröttbesvikenledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback