Dagen..

Idag fyller min kära farmor Annie år!
Hon blir 88 år :-)
ska hem dit senare idag och fira hene..
käka mumsig smörgåstårta :-)
muuumaa!
malin äälsar smörgåstårta :)
(men de kommer inte magen göra, aj aj! hahaha. )

mamma kom in o väckte mej vid halv tolv..
-meeh! jag sover inte sa jag :P haha!

o så blev de lunch eller ja...rättare sagt frukost för min del, LASAGNE! muums!


skönt o sova ut! o bara ligga o dra sej lite :)
mysigt..
men hade vart mysigare att vakna jämte ngn :P hehe!
o kramats lite :P
 ja..i alla fall.. ska snart ner på stan..typ om en timmer eller så..
köpa paket till farmor.sen hem till mamma o hämta henne..
sen kör vi till r-by nu vid 16!
ingen aning om när jag kommer hem..

är såå spänd på att se hur johanna frilla blir :P
hehe. hoppas de går bra för dom där idag.
synd att jag inte kunde närvara med kameran :P

ha en bra dag allihopa!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback