dagen..

ja dagen började med att man vaknar med mamma i rummet som va tvungen att vattna blommorna när man väl lyckas sova ganska så länge..
blev att stig upp, göra sej iordning..stoppa in lite kläder och grejer.. plocka undan på golvet..
måste skaffa en kartong så jag kan fortsätta med ''projekt städa rummet fint'' haha!
sen ha jag inte gjort så mkt..
blev lunch med mormor och mamma.. suttit framför datorn.. plockat lite till..
sitter o lyssna på massa saker, massa musik med ett program spirre skickade till mej..
kanonbra juh! :) hehe!
så många intressant låtar :P men även dåliga..haha! men man måste ju lyssna för att veta :P

sen om en timme börjar jag jobba! suck..
blir väl att cykla i regnet! mamma skulle köra mej men kom på att jag måste ju ha cyllen med mej..
annars får jag ju gå hem ikväll/ natt!
Jag ha ju ingen aning om när jag slutar. då jag inte vet hur många, eller vilka eller hur deras planer  är för kvällen...
lite drygt måste jag säga! noll koll! vet inte ens va de ska käka? hmm..menmen..sånt man märker..
men så är livet ska kolla schemat med då o se vilka färändringar som har gjorts :P

vaknade med bajsont i ryggen idga iaf..
kom på att jag missade min nap.-tid.. den va igår..
men de e sånt som händer.. bokade en ny tid!
hmm..ringde lite jobb med men inte en jävel som svarade.
sur blir jag!
aja.. sånt är livet!


ha en bra dag och kväll.. en annan ska jobba.. suck!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Spirre

bara ta nya tag och ringa imorgon igen.. Puss

O jaa visst va spotify perfa

2008-11-11 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback