listan forts.

16-25 ( jag ha publicerat denna en ¨gång innan, fattade inte att de va en följetång ;P hehe )

Hur många speglar finns i det rum du är i nu?

0.00000

Var är du nu?
I vardagsrummet hos älsko :D

Röker du?
Nä sånt sysslar jag inte med :P

Dricker du alkohol?
Jajamensan :P

Bästa utekvällen?
Har haft många BÄSTA. hehe..

Vad köpte du senast?
ett par mjukis/träningsbyxor o en munktröja :D

Spara elr slösa?
Slösa.. fast skulle viljka bli bättre på att spara.. för jag e värdelös ;) haha. *skäääms*

När var du i en affär senast?
typ för ngra timmar sen va vi på lidl :P hehe 

Mötte du någon du kände då?
nää.

Tycker du om dina grannar?
Hallå! Alfhild, den tantan e väl bara för härlig ;) solar ju dag in o dag ut när sommarn kommer. gå omkring med solglasögon som har tappat det ena glaset o hon märker ingen skillnad? haha... hon som glömmer nycklarna i dörren så familjen får ringa på o säga dte till henne. hon som allti dblir rädd när man öppnar hissdörren :P haha..
o så har vi ju de andra grannarna med, han som e så tystlåten o hellre gå ner för alla trappor för att slippa åka hiss med en ;) haha.. men frugan hans e alltid lika glad o trevlig :) sonen ha jag inte sett till på ett tag :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback