liiista :p

DAGENS:
Klädsel:
Mjukisbyxor o t-shirt
Frisyr: uppsatt på jobbet. sen utsläppt :)
Låt: hooked on a feeling ;)
Tv: Unga mödrar, ikväll är det BIG DADDY ;)
Vill ha: en bärbar dator
Tråkigaste: att lämna in min mobil :(:(:(
Roligaste: när aston o zzy busade :)

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Älskling
Såg dig gråta: Massa människor (va på begravning :( )
Fick dig att gråta: var du! varför försvann dU? så orättvisst!
Fick dig att börja skratta: Chrisse
Du gick på bio med: Oj.. länge sen.. men var med älskling
Skickade ett e-mail till dig: Älskling :)
Skickade ett SMS till dig: Mie tror jag :)
Skickade ett lunarinlägg till dig: Lunar? hmm..måste logga in.. *älskling :)

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Ja :)
Bråkat med ditt husdjur: Haha, japp de ha hänt :) haha
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Njae..tror inte det :S

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Att stå sist kvar på denna planet, ensam och i mörker. Eller bli biten av en orm? eller utsatt för några hemska övergrepp..eller bli sjuk :(
Vart vill du gifta dig: antingen traditionellt i kyrkan, eller på ngn fin plats nära havet :)
Vem hatar du verkligen: Hatar är ett starkt ord, har hatat innan, men inte nu mer..
Varit kär: Ja
Kör du bil: Om jag gör ;) hehe. Moped ha jag med testat, men de va inte min grej.haha
Har du ett jobb: japp, deltidsanställd :)
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, absolut :)
Är du ett hälsofreak: njae..? :S haha
Är du ensam nu: nää :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: hmm..massa olika :-) hehe

FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt såklart!
Typ av musik: slipped away med avril lavigne e bra :)
Parfym: Naomi Campell och Hugo boss
Månad: Sommarmånaderna!
Mat: Tacos slår aldrig fel faktiskt, inte heller lasagne, MUUUMS!
Dricka: Beror på tillfälle, mohaha!
Godis: jag försöker ju dra in på detta..men.hm.. choklad o djungelvrål..
Tidning: kanske sökord? haha
Film: just nun? hmm.. heartbreak hotel kanske..? haha..LÄTT, american pie filmerna. i loooove :D haha
Djur: Min älskade mise, marsvin o hund :P hehe

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nepp
Köpt någonting: ett par mjuk/träningsbyxor, en munktröja, sallad, vaniljsås
Varit sjuk: Nepp
Sjungit: Jajamensan :D
Sagt "Jag Älskar Dig":  jaa :D
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja :)
Träffat någon ny: person, ja - ngn forskare / uppfinnare på jobbet :P hehe
Saknat någon: njae..
Kramat någon: ja
Kissed someone: Jajamensan :D en redig tungakyss :P haha
Ätit: Ja, åt precis thaimat :D mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback