Jag ha hittat en kul lista :D

Jag ha hittat en kul lista :D som fortsättning följer på ;) hehe

så lista 1-5 :P

Hur spenderar du sommaren?
med jobbar!! grillning. partyn. resa, umgås med älsko o kpmpisar. festivaler :)

Vad förfestar du på?

hmm..olika..men oftast cider o kanske ngn likör. annars vin :D

Brukar du bli för full?
Njae..inte nu för tiden när man ha blitt lite mer vuxen :D hehe!

Vem fick du senast en komplimang av?
hmm..det var nog av älskling när jag provade mina nya kläder :P hehe

Vad är riktigt jävla töntigt?
när man tror att man är något o bete sej idiotiskt... eller när man anse att kvällen ska utvisa riktig fylla...så bli man magpumpad o hela köret, det e töntigt ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback