hemma..

det vankades lördag o denna dag ska inte va helt orörd o massa slapp.
åh nej.. allmänt chill blev det ju såklart :D hehe!
det vankades stängning på jobbet..o jag o älsko bege oss hemåt..
vi tänkte bowla.. skulle se m de va ngra skojiga inne på msn..
för att se om 2 till ville följa med..
innan man ens visste ordet om de skrev Elin..
o det bestämdes grillning och bowling :)

så vi for till gungvala kl 19 :) o det va en väldans bra grill måste jag säg ;)
köttet va klart på 2 röda sekunder..
o vi fick äta kolbitar till mat :P haha. nej skojar bara. det va gott :)
o elin som aldrig ätit grillat kött innan, gillade även detta :) hehe!
till köttet blev de sallas o klyftpotatis :D
 *  muums   *

vid 21 va de dags för bowling o vi anländer typ 20.59 :D
perfekt timing måste jag säg ;)
på med dojjorna o spelet börjar :)

spirre kom 1a, elin 2a, jag 3a o Elins polare 4a :)
mitt i bowlandet blev jag sugen på vin men åh nej..jag hejdade mej ;o) haha!

TACK FÖR EN UBER-TREVLIG CHILLKVÄLL GOTT FOOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback