för övrigt..

för övrigt idag har dagen vart bra..
men usch såå jobbigt att gå upp i morse när klockan ringde 8.10 :P hehe.
blev att snooza o kom upp ur sängen typ 8.30.. så då blev det lite stressigt :P

kom till jobbet..o fick reda på att det skulle komma mkt folk :P hehe.
så jag va ensam i köket..skulle koka korv ;)
blev att jag kokade ca 180 korvar til ungarna..
blev lite över så där stod hela personalstyrkan o käkade körv sen ;)
hur gott som helst :P hehe!
det vankades städning o undanplockning..
så var man från jobbet vid 13.30 :)

blev racing in te stan, te expert o snacka läget med dom :P
sen hem till älsklings place, gjordes lite käk..
pastasallad + kyckling :) mumsigt!
min pastasallad e massa god :P haha!

sen hem o hämta mina garantipapper..
o driving till euronics..
lämnade in mobilen idag :( känns sorgligt :( men så e fallet..
vidare till Lidl..tro de eller ej..haha..men jag köpte faktiskt ett par mjukis/träningsbyxor där :P haha!
sen hem till mamma ewa för att lämna lite skaer vi handlade åt dom till bilen ;)
+ att vi fick rabarber så imorgon blir det att baka rabarberpaj imed jag o älsko glömde köpa mandelmassa idag! ;)
ska bli sjukt gott :P

sen hemåt till mor..som va på tysklandsresa igår..
jissunam vilken färd.. :P haha! hämtade min gamla mobil
o lämnade lite jobbpapper :D hehe..

så e fallet.. o nu ha vi precis myst i soffan med god thaimat..
sen blir det mys med gottigt till filmen. BIG DADDY kl 21! :D

älskar min chrisse! <3 myyys <3

så ha min dag sett ut ;) ha de finast!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback