at work ;)

sitter på jobbet..lugnt som i en filbuske här :P hehe
här trodde jag att de skulle komma mkt hungrigt folk idag..
så jag ha bulltat upp med hamburgare o grejer idag..
men än sålänge ha jag bara sålt en korv ;o) haha!
ja..och fika då alltså till massa människor.. menmen..

igår kom ju en rusch nu vid två så får väl se.. hehe
kanske kommer de nu oxå vid 2 :P

jobbar till 16 idag.. så är väl härifrån vid 16.30..
hem o laga lite käk kanske..?
sen kanske åka o bowla, de hade jag tyckt vart kanon skoj i alla fall :D
hehe. är lite sugen på de alltså ;o)

kommer en kund som ska ha mer kaffe..

JAG - ja de e bara att ta för sej!
han sträcker sej in o ska ta kaffet längst in på kaffeatomaten eller va man ska kalla den..
imed att den nästan e full o den andra inte så mkt kvar i.

JAG - nej du kan ta från den andra, för denna rinner fortfarande..
KUNDEN - jaha..okej..säger han o tar den..

kaffe över hela kaffegrejen +  på bänken o malin får torka
KUNDEN -ojdå!

Ibland blir man inte annat än trött.... *puuuh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback