21/5-08

jahaja..då vart man lite ledig nu..
så blev en tripp upp till linköping igår och åker hem imorgon :D

igår blev det grillning på isacs dagis :)
mkt trevligt..
alla barn stod uppställda o sjöng..
isac sprang bakom uppe på kullen och busade ;) haha..

sen dagen idag har spenderats på busfabriken med lilleman :)
mkt skojisigt :)
en runda på stan. mcdonalds, en runda på IKANO,
sen mys framför tvn innan läggdags :D hehe!
så nu ligger lilleman o sover gott :)
o syster kom precis hem :D göttans!
mkt trevlig dag :)

när vi va ute o gick..
ISAC - ja älska dej malin
JAG - ja älskar dej jättejätte mkt med..
ISAC - Nä malin. baa lite älska ja.
JAG- älskar du mej bara lite? Jag älskar dej mest i hela världen ;)
ISAC - nej malin. jag älskar dej mest i välden :)

kan man hitta sötare unge? :D

greys började ju ikväll igen,,
de e ju såå sjukt bra :)
looove!
detta avsnittet va ju lite sjukt ;) haha!

imorgon kommer jag hem :D
vid 12.30.. sen blir det jobb kl 18 :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback