Lista! :o) ( tagen från mie :o) )

Lixom jag i stunder då de finns lite mindre o göra...

1. Pierca näsan eller tungan? Vill ha i näsan, fint :o)
2.Vara seriös eller rolig? bero på vad de gäller men alltid skojigast att vara rolig :) o ha kul :D
3. Dricka röd eller grön mjölk? dricker inte mjölk...
4. Brinna upp eller drunkna? inget av det?
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? bero på vikket humör jag e på? hahahah! nej päronen är bra :)

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? ohh jaaa :D
2. Sol eller måne? solen såklart solen
3. Vinter eller höst? hmm..svårt val, BÅDA?haha! vintern för de e skoj med snö ett tag, o drick varma oboy o mysa, Hösten för att det e mysigt när det regnar o man kryper upp ifamnen på den man tycker om o se en bra film :P
4. Vänster eller höger? jag är högerhänt :P
5.Soligt eller regn? vikken fråga ?!?! sol sol sol !
6. Vaniljglass eller chokladglass? vanilj tror jag :D

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 00.02
3. Fullständigt namn? Malin, ann-sofi, Karlsson (ett jäklar namn egentligen)
4. Vart vill du bo? i egen lya...
5. Hur många barn vill du ha? 2 eller 4 :P
6. Vill du gifta dig? Jag vet inte längre, innan va ja övertygad om de...men så samhället se ut idag så vet jag inte :P
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? skär den annars blir de kladd överallt när jag sörplar i mej dom :P
8. Har du ätit sushi? nepp men ha tänkt prova de ngn dag :)
9. Favoritglass? daim kanske :)
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Noll koll :P
11. Humör? övertrött

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? jaomen :D
2. Sjungit? ja en o annan ton har ja nog lagt av !
3. Blivit kramad? yees
4. Känt dig fånig? nej faktiskt inte :P
5. Saknat någon? yes...
6. Dansat galet? nepp..inte denna fredagen inte :P
8. Klippt håret? niiix
9. Gråtit? nää
10. Ljugit? NEJ, sånt sysslar jag inte med!!
11. Blivit kysst? självklart :P

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ja vet inte om ja blev jagad men dom körde efter mig o in på torget o begärde att drickan hälldes ut :P haha!
2. Har du en hund? Njae..litegrann kanske man kan säg? hehe
3. Tycker du att du är attraktiv? attraktivt klantig :P haha.. kan man va de? hahaha
4. Sover du helst själv eller med någon? MED NÅGON!!
5. Tror du på spöken? ja det tror jag på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback