Booooring :P

well om någon annan är sugen, så är det bara att klippa och klistra.. som jag gjorde.

reser helst till: Kroatien el. caribien.. men även fjällen hade vart skoj. haha
tidning jag gillar: sökord? :P
favoritsite: bilddagboken.
fikar gärna på:
briggen, kycklingbaggis.
favoritbutik:
kan de va Gina trico? elle kanske H&M? :P
favoritfärg:
rosa, svart, blått :D
favoritmärke: just nu..älskar jag min paul frank tröja så måste svara Paul frank på denna fråga :P
favoritdjur: gris, hund, katt, marsvin, ja de flesta djuren.. men hatar Ormar!
stjärna jag vill träffa: Avril lavigne? :P sunrise avanue? fast egentligen inte..imed att jag e kass på engelska :P haha
motionerar: nja, räknas promenader? hehe
senaste fyndet: hmm.jag ha nog inte fyndat så mkt..?
fulaste färgen på kläder: bruna sammetskläder..?haha, inte vet jag :P
senast sedda film på bio: det var nog den där med Michael Persbrant. minns ej namnet på den?
senast köpta skiva: shiit.. cant remember..
sparar till: borde spara till resa, ny cykel o ny dator :P
pålägg som gäller: OST!
dagens dryck: fanta free :o)
senaste boken du läste: bakom stängda dörrar
senaste maträtten du åt: strips.
senaste klädesplagget du bar: leegings, tunika o t-shirt :D
senaste repliken du yttrade: hmm..minns inte, ha sagt så mkt idag.. men kan d eha vart ''spirre, din dvd e knäpp, lämna in den på lagning?'' haha
senaste personen du träffade: Spirre
senaste personen du pratade i telefon med: Spirre.
senaste personen du fick brev av: edita :D
senaste gången du sov: i natt :P
senaste saken du köpte:
laddade mobilen
vad har du gjort idag: Vart med Chrisse, busat med Isac, datornördat mej.
hur tidigt stiger du upp:
beror på. men oftast vid 9,10? :D
vilken färg har du på håret: brunrött o svart
vad har du för färg på ögonen: gröna
är du uppväxt i stan eller på landet: stan kan jag nog påstå .
var har du ont:
i ryggen :(
kan du stå på händer: under vatten kan jag.. på land e jag nog inte lika smidig? hehe
vad tycker du om idrott: gillar inte sånt egentligen..men handboll går an att titta på, o basket e skoj att spela :P
vad har du för klocka: en vit klocka med strassrunt uret och en döskalle i :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback