tjoho!

Jissunam vad varmt det är..
årets första dopp är redan tagit..visserligen typ för en vecka sen men ändå! hehe..

jaha nehe..nu ska jag strax byta pom till jobbkläder o cykla till kreativum o jobba lite :D hehe.

var på möte innan idag på de andra jobbet :P hehe. så ska jobba imon kväll..
likaså ikväll med på kreativum då :P hehe..
jobbar dag på kreativum imon.. o sen va hemma lite o sen iväg oj obba igen :D hehe. vid 20, göttans juh? :D hehe

------------------------------------------------------------------------------------------


jag satt o kollade i min bilddagbok för ngra dagar sen..
jag är så evigt tacksam för alla mina vänner jag har..
för min familj.. som alltid finns där..

alla vänner. vilka minnen man har!
på sistone har jag tänkt en del..
o ärligt talat vet man innerst inne vilka som är ens riktiga vänner!
de som redan har försvunnit. de va väl inget att ha? hehe..
men jaa..jag vet innerst inne vilka som är riktig vän med en..
o det känns bra :)
Guuud, vilka minnen man har. vad man ha gjort mkt här i livet :P haha!
massa bus..massa fyllor, massa onödiga tjabb o diskussioner..
men också så mkt roliga saker..
överraskningar, fester, bus, skratt, resor osv!
Jag älskar er! tack för ni finns!

en riktigt bra vän som jag faktiskt tänker nämna är min älskade mie..
satt o tänkte på det när jag kollade på alla bilder.. shiiit, vad vi ha gjort mkt skoj ihop!
o våra bråk genom åren som vi ändå alltid har löst!
kommer bli ett extra blogg inlägg om detta! inom snarast! hihi!

nu ska jag göra mej redo för jobbet! ha de fint allesammans!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: mie

om vi gjort mycke skoj helt sjuka grejer ! vänner som i alltid ! ikväll e de nattprommis som på den gamla tiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback