tjo..

nu kom man precis hem från bion i bromölla :P
filmen va inte så bra :S hehe..
men den gjorde reklam för många filmer innan..
o jag fastnade genast för en..så den får man väl försöka leta upp :P hehe.

så vad har ni för er?

idag på jobbet va de en del att göra..
70 pers lunch.. men de fixade jag o mia lätt :D hehe.
sen blev de strul med kortbetalning...så varje gång ngn skulle betala med kort..
va man tvungen att ringa osv.. tog ju sin lilla tid om man säger så :P hehe
jobbigt värre..
alltid ngt osm går sönder el. inte funkar när jag jobbar? haha..

cyklade inom coop efter jobbet..
köpte sirap, smör o halstabletter..
sen cyklades det hemåt..
gjorde potatisskivor i ugnen med lövbiff o persiljesmör o sallad till :D
mumsigt värre..
sen bakade jag havreflarn :P

o sen drog vi till bion :P
o kom precis hem nu! :P

skriver ett roligare inlägg imorgon kanske.? hehe..

förresten måste ju skriva kommentar som sas av en kund för ett tag sen.. mkt skojigt..
bara glömt skriva de :P
Jag o lisa sitter o snackar o käka lite lunch..
då det kommer en liten pojke..o hans tjjekompis..
grabben   - hallå, personal till köket!!!! med sträng röst
Jag            - Ja. jag kommer säger jag med ett leende..

grabben beställer..
jag gör maten..
käkar upp min egna..o gå in till köket igen..
börja städa lite..
så står o torka hyllorna när han kommer igen..

grabben    -   hallå? ska man ställa de här eller..?
jag              - ja de blir bra.jag kan ta de sen.
grabben    - duu... egentligen är detta ett slavjobb juh!?
En förvånad jag svarar - Jaså? vadå menar du?
grabben     - ja säger jag att jag vill ha en kaka..då måste du ju hämta det direkt.. slavjobb! säger grabben o skrattar..

haha..smart grabb säger jag.. men han ha ju faktiskt en poäng där :P haha!
att ngtt sånt kan komma från en sån liten grabb :D hehe.
där hade jag ett gott skratt när han gick..tänkte på de hela eftermiddagen..
ack så rolig grabb :D

Imorgon blir det jobb 9.30 -17.30
eller slutar jag tidigare imed mötet? eller blir mötet efter 17.30?
snacka om noll koll på läget :P hehe..

ha de finast!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback