veckans händelser.. :P

Måndag:  Igår firade jag o älskling 1år, massa mysigt. Kom hem så stod det mat på bordet, fläskfilé, potatiskroketter, bearnisesås, kantareller o minimajs.. MASSA GOTT! :) massa mysigt.. älskar dej! <3 sen idag hände inte så mkt. bara allmänt mys o köra en runda osv! övernattning :)

Tisdag: Fika med ann-sofi! 
Va med älskling <3 Åkte o solade o åt tårta hos mamma ewa! :)

Onsdag:  Handla tills imon ska jag hinna med! Åka och simma vid 13.30 med Jonna, bengs o jenny! hihi. (måste bli en vana nu. en gång i veckan?? ) efter det blir det ressnack hos Jonna :) vid halv fem när Ida slutar! :) sen sova hemma..o förbereda mej tills imon ;) hehe!

Torsdag: Har jag haft körkortet i 2 hela år ;) + ska jobba mellan 10.00- ca 15.00! Efter det ska jag hem.. ta alla saker o träffa mams o paps innan jag beger mej ner till älskling som jag ska laga mat till..så när han kommer hem står förhoppningsvis maten på bordet ;) o sen ska vi bara mysa, chilla o fira alla hjärtans dag! älskar dej honey! <3

Fredag: Jobba mellan 10-15.00! sen hem.. bestämma sej vad man ska ha på sej ;P medtaga klädseln ner till älskling.. förbereda o göra sej i ordning..sen kommer folket o sen blir det utgång till Lorden ''harrys'' premiären.. :D:D ska bli sååå kul :) se framemot de :)

Lördag:  Ingen aning än så länge vad som händer o sker då..? ngn som ha ngt förslag? :P hehe. antar att det blir mys med älskling :) hehe!

söndag: Slappar dag! ;) eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback