torsdag idag..

man vaknade..men tänkte.. bara lite till.. men ickesanicke... man kunde inte somna om :P
blev ett gå upp..slå på tv.. o jag ha praktiskt taget bara slöat hela dagen.. hehe. sitter fortf. här i handduken.. kanske dags att klä på sej snart? haha! slööö idag!

mhm.. så nu e de snart helg.. inte för att det betyder ledighet för min del..
snarare tvärtom..
såhär ha veckan sett ut, o kommer att se ut denna veckan :P
för dom som vill  veta :P haha!

Måndags:  Doktorbesök.. :/ Slapp med älskling..ligger o bläddrar i all reklam när jag får panik över att jag inte vet vad klockan är, haha..flyger upp ur i sängen så all reklam bara flyger iväg.. haha.. är tio minuter försenad nästan till att träffa tjejerna.. spirre kör mej in till stan..ska ju handla efteråt.
där står de o väntar mitt på torget vid böljeleken :P haha.. vi går in o betala resan.. osv..
sen blrv det att handla med älskling o käka. mys o slapp..

Tisdags: Gjorde absolut ingenting.. tog de lugnt.. mådde inte bra :/

Onsdags: Tripp till ronneby för jag skulle på intervju. Hälsa på farmor.. sen umgås med Mie o ann-sofi! skojigt värre :P

Torsdag: Idag e jag ju lika slö som en åsneröv..o de kommer nog inte ändras idag. haha.. men fundera seriöst ¨på att ut o gå en runda nu när de e så fint väder.. men inte så kul att gå själv. :S:Phehe. ngn som vill joina?
sen ikväll e de ju efterlyst som gäller :P haha..

Fredag: Blir det mys med tjejerna.. se på film. slappa..

Lördag: Jobba 10-17, 17.30. efter det blir det kanske ut o käka med spirre o hans familj för mamma ewa fyller år..

Söndag:  Jobba 10-17, 17.30!  ta de lugnt och bara va hemma..vila upp mej för doktorbesöket på måndag! blä..hatar doktorn.. :P haha!

så ser min vecka ut :P hehe
ha de finast.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback