Lista..? :D

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? who knows? :P
2. Är du lycklig? who is?
3. Är du uttråkad? jaomen :P
4. Är du ledsen? just nu? lite depp kanske..
5. Är du italienare? oh nej.
6. Är du cooling? självklart, jag e grym :P
7. Är du från Irland? haha. nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jajamensan :o)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? både ja o nej.

2. Har du någon gång blivit sårad? äh, jaa!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? absolut!

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? njae..jag tror inte de..?
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? självklart :P
6. Har du haft en hemlig beundrare? jaomen :P
7. Är du kär? jo
8. Vill du gifta dej när du blir stor? förr ville jag det, men nu..njae..jag vet inte..

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon? ögon :)
3. Katter eller hundar? beror på..
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" vänner? Några få bästa vänner, kanske..? :)
5. Tv eller internet? Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? lätt cola :P
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll ;o)
8. Pengar eller lycka? LYCKA!
9. Dag eller natt? Natt
10. Msn eller mobil? Mobil


TIO "HAR DU NÅGONSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nepp
2. Brutit ett ben? om jag har :P haha
3. Gjort nåt du ångrar? ja massvis.. =/
4. Hoppat Bungee Jump? nej, skulle jag aldrig våga..
5. Ljugit för någon du tycker om? tror inte de..?
6. Ätit en hel tårta? usch nää..
7. Gjort bort dig offentligt? haha. ja de e ju min vardag så att säga :P
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? yes
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja..massa..
10. Velat försvinna? absolut!

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? till spirre
2. Telefonsamtalet du fick? Bengan
3. Personen du var med? Bengs
4. Roligaste grejen som hänt? hmm..klurig fråga.. vet ej..va de senaste roligaste va..?
5. Personen du smsade? spirre
7. Du skrev till på msn? Bengs
8. Du kommenterade? de va nog ngn bild på jonnas bilddagbok :P
9. Du tillbringade natten med? gosedjuren :P
10. Du kramade? Spirre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback