dagen som var igår..

dagarna flyger förbi o man undrar geentligen vad tiden tar vägen..
håller ni inte med?

igår spenderades dagen med en tripp till Ronneby.. på arbetsintervju.. hehe. sen en tripp inom farmor innan hemfärden :P 
kom hem.. pratade med mora min! innan begav sej bort till misan o eddi :D

eddi mie o jag

och vi begav oss upp till ann-sofi på en visit.. mkt trevligt :o) hihi!
på kvällningen blev det hem igen..käka lite och ta de lugnt framför tvn o greys anatomi :D älskar det programmet alltså :o) hehe!
ja..sen var den dagen över..?

jissunam..tiden rullar på..
idag ha jag inte gjort ngt vettigt.
inte ens gjort mj i ordning :P hehe.
men det kommer väl de me..
är mega förkyld o hängig idag :/
men till helgen blir det att jobba...
så hoppas jag blivit kryare då :)
'
skriver kanske mer i afton. ha de finast!

Kommentarer
Postat av: mie

snyggve bild hehe ;D

2008-02-28 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback