vaaken!

japp jag vaknade för en halv timme sen ungefär..
mamma kom in o väckte mej..
de körde till stan och jag blev barnvakt..
låg kvar en stund men ingen mening..
kunde inte somna om..
plockade till mej min mysiga filt. datorn, halstabletterna och tog in ryggläge i soffan! hehe!
så ligger här o dricker te nu!
hade planer på att ringa läkarn idag då jag mådde skit igårkväll..
men..
Kände mej lite bättre nu i morse * peppar peppar ta i trä*
så jag får hoppas att det börja försvinna..?!
Håll tummarna för det. för mej?! :-)

kom precis på att jag ha glömt en julklapp.. haha
måste verkligen in till stan sen..
men de ska jag ju ändå... ska ju på sysset med johanna! :-)

ha en bra dag o god jul! :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

Glöm för guds skull inte att fixa bingolott till kvällen.

2008-12-23 @ 10:24:41
Postat av: sofia

Glöm för guds skull inte att fixa bingolott till kvällen.

2008-12-23 @ 10:25:01
Postat av: Malin

nej för guds skull. jags kriver upp det på min lista ;) haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback