helgen, och dagen!

nu ha jag inte bloggat på ngn dag..
märkligt. hehe. jag som vatt så beroende :P
men ja..så är fallet.
haft för mkt att göra o för många tankar!

men helgen har iaf vart super bra.
lördagens fest var super kul!
Mycket folk, gamla klasskmpisar, och de nya bekanta ansiktena dök upp!
sjukt roligt..
nu smids det planer för nästa fest, undra när den kan bli av ;-)
men hoppas att alla kommer då med. + lite till folk som inte kunde denna gången ;) hehe!
TACK SÅ JÄTTEMKT ALLIHOPA FÖR EN SJUKT ROLIG KVÄLL!
den behövdes..

när man vaknade på söndagen va det ändå ganska så lugnt..
kände inte mej alla bakis. hehe..
va bara allmänt trött o seg.
men de var bara te att stiga upp klä på sej o gå upp o städa lokalen :P
men de gick ganska så fort..
en trött sjungande malin med moppen i handen och musiken som spelades i stereon..
det gick ganska fort  o städa..
 sen vandrade jag bort å lämnade in nycklen i mammas sjukt sexiga foppatofflor :P
innan jag kom hem igen för att bara slappa! :P

igår på kvällningen blev de lite mys hemma hos sandra.
satt och snackade länge o väl i hennes kök..
sen blev de en kvällsrunda..
o sen cyklade lilla jag hem...eller ja..jag gick faktiskt...
med bettan.. :P hehe!
kände för en promenad helt enkelt..
en till :-) hehe!

kom hem...slappade framför datorn
innan man kröp ner i sängen..
med massa tankar som höll en vaken ett bra tag innan man somnade..

idag händer inte så mkt..
ska se om ngn vill hitta på ngt..
orka inte sitta hemma.. orka inte göra ngt idag..
det e för mkt tankar i skallen..
som bara snurrar runt o runt..
ska iaf städa upp på rummet nu..
så får man väl se sen vad som händer.
kanske ner på stan en runda..ta en fika? eller bara gå en sväng..
ngn som känner sej manad att följa med? hehe!



HA EN BRA DAG ALLIHOPA!









stod utanför ditt fönster o undrade när allt blev så fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback