trött?

nej. inte särskilt..
men tänkte.. man kan ju alltid testa att lägga sej i vettig tid o va lite duktig..
men nejdå,,de funkade inte så bra.
låg där i sängen i 20min sen nu gav jag upp..
hade för mkt funderingar i huvudet..
dessutom kan jag inte sova såhär tidigt.. drygt..

cilla kom in vid 22.40..
skrattade..
- haha.. vaa? ha du gått o lagt dej?
jag - ja jag la mej precis men jag kan inte sova!
- tänk på ngt kul. ngt avslappnande
jag - nej tänk om man hade vart rik kan jag tänka på.. va mkt jag hade gjort..
- åsch.. de e jui nte avslappande..

haha. jao.. som de kan gå ibalnd..

__________________________________________________________________

hmm..de e bara måndag  o jag längtar redan till helgen..träffa min pinglor igen..
Ja.. vi pratade om att ta en lugn helg..
o jag föreslog, film o mat?!
kan ju va trevligt att tillaga lite mat tillsammans o bara ta det lugnt..
Vit helg ska vi ha.. men hmm..som vi kom överens om.
vit helg.kan faktiskt betyda att man kan dricka lite VITT - vin :D hehe!
Ja ni e för roliga ni :P
Tack för en trevlig promenad fresten igår Sofia och Sandra! :D
mkt trevligt..
det får vi göra om :-)
snaaaaaaart!
___________________________________________________________________

kan inte sova mionsann :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback