sova ut?

ja..sova ut va det jaa!
men så blev inte fallet..
vaknade vid kvart i sju..
låg o vred o vände mej i sängen..
tillslut lyckades jag nog somna om...
vaknade vid 8 tiden av att issemannen låg o skrek på mormor!
men trodde inte mamma hörde honom så jag steg upp o gick in te han..
men mor hann före :P hehe!

gick o la mej igen.
men kunde inte somna om. drygt! :P
så jaa.. mkt sovmorgon blev det inte iaf!

Men nu ha man besiktningen inbokad girls + en liten pratstund om de nya grejerna
( ni fattar va jag menar, haha!?)
+ att jag nu med ha sagt upp mej nu!
Skönt att slippa det på helgerna nu iaf!
O bara ha kreativum att jobba på.. dessutom slipper ju mamma göra halva jobbet.. :P
så sista gången blir väl nu den 27, 28nde men om de inte lyckats fixa ngn ny så får jag dela ut den 3 o 4 januari med..
men inte mer sen! det kan jag väl stå ut med då ;-)
hehe!

gött..så lite nytta ha man faktiskt gjort idag.trots att klockan bara är halv tio! ;)
Blir nog inget bad för mej o Isac idag, vet inte vad vi ska hitta på..
Han är lite hostog o jag känner mej inte heller helt kry..
så vi tänkte att vi tar badet imorgon istället! :-)
ska bli roligt :-)
då kanske man kan få ännu mer saker utförda imorgon på vägga!
gött det hade vart :-)


nehe..nu ska jag ta ett bad :-)


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback