SÖNDAGSMYS!

myssöndag ja riktig myssöndag..
dagen började ndå ganska så tidigt..
steg upp för hörde ju isacs ljuva stämma..
 o då va han nybadad.. så då fick jag äran att kamma han :)
sen gick jag o la mej igen..
bara för att jag kunde :P haha! låg o drog mig lite..
 så mysigt så :) sen hände inte så mkt mer..
slappade framför datorn, tog en dusch, åt lunch..
mamma och jag vek klart min reklam med Isacs hjälp. :P
 senare på dagen gick jag ut med den..
vid 16.30 åkte jag till syster och Isac Bus med isse på hans nya rum ;)
målade, ritade, busade, pusslade..
kvällsmaten blev klar som cilla gjorde. spaghetti och köttfärssås!
sen blev det lite bolibompa tittande och lite teletubies..
men jag råka nog somna en stund.. va ju så trött..
låg på soffan ju o såg på det! man kan ju inte annat än somna då. :P
vaknade upp, såg lite tv och Isac kröp under filten så låg vi o gosade lite..
såg lite teletubies till , sen va de läggdags för lillgrabben.. :)
cilla gick upp och la han..
medan lata jag låg kvar på soffan för att se gossip girl :-)
 detta avsnittet var faktiskt riktigt bra :-)

sen blev de att se the Fword och sanningens ögonblick..
kollade även slutet på wallander..slappade framför tvn :P
låg o zappade mellan kanalerna :P

sen blev det läggdags! :P hehe

det var min söndag det..
skriver mer sen

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Spirre

Riktig slapp dag :)

Själv blev de Miami Vice :D

2008-12-01 @ 16:10:16
Postat av: Malin

jaha..okej..där ser man..ja söndagar har jag väl alltid haft att slappa på.. bara det att du o jag inte är ute o kör vår söndagstur som vi alltid gjorde innan.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback