slappardag blir till jobbkväll!

o ännu en dag..
Blir jobb i eftermiddag!
orkade inte gå ner till sysset idag..
så jag ringde precis ner ;) haha
så nu är mitt vin beställt + lite goda cider ;) haha!
illa illa! ;)
men när man änåd håller på så kan man ju passa på att beställa in de där goooa ciderna.
tantens kommenter från sysset
- jaha, men du ha beställt såna här innan väl?
- oh jaa! hehe
- ja men din kompis kom aldrig o hämtade sina cider, så dom fick vi sätta ut i affären sen..
- jahaja, men jag hämtade mina iaf! :P

saaaaaaaaaaaaaandeliiiin dåå! :P haha!
glupska jag va ju där iaf o hämtade dom..
o de på sysset vet sannerligen vem jag är nu. haha!
guuhh va gott det är med cube ;) hehe!
världens goaste cider, muuums!
det var typ de jag längtade efter förra året när jag va sjuk hela tiden..
en iskall cube med en god grillad köttbit till :P haha!
o det var det första jag både åt o drack när jag väl kunde..
fyy faaaan vad gött det var! :P

dagens lunch här hemma idag blev varmrökt lax, potatis och gräddfilssås och/eller hollandaisås! mumsigt :P

sen efter lunchen så blev det att bädda, plocka upp på golvet.
hänga in alla kläder så nu är det fint igen..
bytte på blixten och nu har jag o Isac precis kollat klart på filmen Horton!
Legat i min säng och myst med ahlgrens bilar till den!hehe!
mysigt värre.

o nu blir det väl lite bus med isac, slappa lite och sen iväg till jobbet..
så det är så min dag ser ut.. börja jobba om 1 ½ timme.. :P drygt men så är livet..
och pengarna behövs juh :-) hehe!
få bara komma ihåg att skriva upp lördagens timmar, glömde göra de. :/ illa!

menmen.så är fallet :P

ha en bra dag!

puss o kram!










ännu en morgon utan dej..
idag är de exakt 1 månad sen..
Jag älskar dej!
kärlek..

Kommentarer
Postat av: Spirre

Loveeee youu tooooooo

2008-12-02 @ 18:04:14
Postat av: Spirre

I love you too <3

2008-12-02 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback