promenad, o kvarrester från festen? haha!

ja efter jobbet idag.. blev det att gå med sofi en bit..
innan man hoppad på cyklen. och cyklade hemåt..
anlände hemma..
då det luktar julemat :P
pappa har gjort janssons, en helt egen form till mej :) det ni!
tack papsi! snäll du är!

men tyvärr hann jag inte käka kvällemaud med familjen..
bytte bara byxor när jag kom hem..
sen tog jag bettan igen..ner till sandra..
snackade en hel del.. med en kopp te i näven..
värsta kafferepet..
'jaoo..för sandra är vuxen o dricker kaffe.. :D
ja,,de kunde man inte tro va? haha!
jodå så att säga.. :P denna brutta är det minsann ingen tveka om saken.
 hon gillar kaffe helt enkelt!
efter kaffe och tedrickandet.. begav vi oss till sofia för en kvällsprommis..
men innan den tjeckade vi in sandras brevlåda,,sandra hade fått kärleksbrev :P haha
''får jag chans på dej'' hahha
fy tusan vad vi skrattade jag o sandra..
visst de hade kanske vart charmigt om de kom från rätt person och på rätt sätt..
men guhh.. vilket stadie lever han i ?
svaren i brevet var
Ja
nej
Kanske!
hahahhahahahaha!
sandra är nu mer rädd om dagarna :P

mötte upp sofia.. för att sen gå upp till gunsan..
o tömma blåsan. haha! och visa det fina brevet sandra hade fått..
sen hamnade vi hos calle för att hämta kvarresterna sen festen. haha
det vill säga, en jäkla massa saker.. som sofia sa..
''ser ju ut som du flyttar malin, med den packningen! haha''
jaja..den får man väl bjuda på.. va ju inte lätt o cykla med all packning minsann,,
hade ju spel. alkohol osv i packningen!
kom hem.. fixade o trixade, sen hamnade jag här.. :P
och ha suttit här sen dess.. :-)
gött mos!
nu ska jag krypa ner i sängen. försöka sova..
är ju faktiskt en ny dag imorgon att ta vara på!
+ att jag jobbar imon med.. suck :P hehe!
menmen..de ger pengar iaf.
man bli glad sen när de klirrar til på kontot :P


GODNATT!




Jag och sofia kom fram till en bra sak ikväll..
VI FÖRTJÄNAR BÄTTRE!
bara så ni vet det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback