party party!

ja gårdagens bravader..
blev bra tillslut :D hehe!
Nu sitter jag på jobbet...

men igår var det jäkla en fartfylld kväll..
mega roligt hade jag.. tills slutet på kvällen..
men det ordnade sej det med tillslut..
efter mkt om och men!


Vart först hemma hos sofia..
käkade god mat, tacos! ;-)
o spelade ett spel..
sen blev det party hos jocke. :P
och så va de fest hos sofi
så det blev lite spring där emellan
men ack va kul..
det vankas snart fest igen..
de e alltid trevligt att lära känna nytt folk o bli inbjuden :P haha..
så party party!

hmm..nu längtar jag bara efter att se alla bilder som blev tagna igår :P haha!
Min älskade kamera låg hos johanna..
guuh va jag blev skraj att den hade kommit bort ;-) hehe
TACK JOHANNA! <3



jag ha kommit på en sak..
faan va mkt skit man säger på fyllan..
i alla fall många gör det.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback