oj oj va jag e förkyld..

varje gång jag hostar till så känns det som att bröstkorgen ska spricka..
aj aj...
men man mår alltid som sämst på morgonen!
igår var det bara magen som gjorde ont..
då fick man ju liksom känna på att man faktiskt ha magmuskler :P haha!
men iidag gör de ont i bröstkorgen när jag hostar!
så jag har tagit nässpray folket, hostmedicin.. sitter o knapra halstabletter o dricker te.
Vänta på att lillemannen ska stiga upp :-)
men de ville inte han. han gick o la sej igen :P hehe.
så jag kröp ner jämte han..
så nu ha vi legat o myst lite.
o när jag äntligen kunde somna.. så väcks man av att lillemannen ha fått ngt skräp i ögat..
stackarn..
självklart rycker man in och gör en insats.. hehe
o nu vände han på sej sa; moster, släck igen. jag ska sova!
Sjvälklart får han det :-)
det e inget jag förbjuder.. sov så länge du kan :) hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback