lååååång dag idag..

ja..dagen började med att klockan ringde. malin snoozade.
o snoozade.. sen stängde smarta jag av den.. för tänkte..
''nu måste jag gå upp..''
''ligger bara fem minuter till hörde jag mina tankar säga där uppe i huvudet''
somnade om, vaknade 7.35!
o börjar jobba kl 8! :P och det tar ca 10-12 min o cykla dit med..
faaaaaaaaaan..en trött malin med halvöppna ögon..beger sej stressat upp från sängen!
ser syster som stå o borsta tänderna..
- börja inte du jobba snart?
- jo, varför ha du inte väckt mej?
- nej jag vågade inte det, visste ju inte säkert när du började!

suck o åter suck säger jag åt den saken..
gick på toan, tvättade mej, borstade tänderna.. liten snabbsminkning..
in på rummet, på med kläderna..
och sen på med ytterkläderna.. sen ut til cyklen o cykla i racefart..
2 minuter över 8 är det jag som är på jobbet!
o då ha inte mia kommit än :P haha! hade inte behövt stressa så mkt då juh! haha.
tände o öppnade cafeet.. sen va mia på plats ;)

dagen började.. gjort massa mat idag..
massa jukbuffé.. fyy tusingen va gottigt ;) hehe!
stekt sisådär 300 prinskorvar idag,haha osv osv..
sjukt mkt mat och massa olika varianter :P
annorluna julbord, men guuuh va god mat jag o mia ha gjort ;-)

hela dagen ha praktiskt taget att gått åt för de här julbordet vi hade idag..
blir julbuffe imorgon med..som vi ha förberett för idag! :-)
men de blir inte ritkgit lika många imorgon.. skönt det..
men jag lär jobba minst 11 timmar imorgon med ;-) hehe!
eller nej..jag börja ju lite senare imorgon..då jag ha Isac på morgonen ;) hehe!
jag ha iaf jobbat mellan 8-19 idag..
o det har vart att göra hela dagen..
dagens steg blev : 12 853!
det ni!! ;-)  610.8 kalorier ha jag bränt :P haha!

stack hem vid 19 som sagt från jobbet..
o överlämnade resten till de andra :-) hehe!
kom hem..åt lite..
eller jaa..sur va jag för pappa o cilla hade ätit upp all korv..
så här stod jag med mos men ingenting till :P
en trogen mamma hjälpte mej att leta upp lite nygjorda biffar i frysen ;) haha!
mumsigt de nii!

käkade.. fastnade här..
sen duschat o nu ska jag snart sova..
ska upp imonbitt och göra Isac iordning..
så kommer faster lotta o hämta han och sen cykla jag till jobbet!
Lär bli en heldag imorgon med!
menmen.. de e bara mer klirr klirr på kontot sen ;) hehe!
o det är alltid positivt :-)

Godnatt gott folk! :P

fresten.jag ska skapa en månads favorit.. eller månadens / veckans bästa el. sämsta om ngt eller någon varje månad/vecka kom jag på innan idag.. :P
men det tar jag imorgon..
orka inte skriva mer nu..
ska oxå berätta om mina tankar om tåg o buss.. vilket tycker ni är bäst att åka?vad gillar ni? :P haha
det är ngt jag funderade på idag när jag stod o skar kålrötter :P haha!
vilket är bäst egentligen? :P

Over and out...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag trodde du gillade bäst att åka med Zigge;-)

2008-12-05 @ 11:27:20
Postat av: Malin

haa.. johanna jag älskar att åka med zigge :P haha. men jag menade mer kollektivt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback