kanon dag idag :-)

idag har vart en kanondag..
slappade typ hela förmiddagen..
för att sen träffa johanna vid två tiden..
vi skulle ta en fika på stan..
men när vi anlände till stan hade vi redan konstaterat att vi bägge va hungriga..
så blev att käka på bönan ;-)
mumsigt värre :-)

satt där inne ett bra tag o bara slappade, snackade o hade det trevligt..
sen tog vi Zigge på en rallytur, som vanligt när johanna kör ;-)
körde en sväng..försökte ragga till oss lite kaffe till Johanna..
men sandra svarade inte o ingen annan va nog hajj på att få oss på besök.. haha!

blev att köra hem til Cissi när hon vaknat till liv :-)
men där blev inget kaffe heller minsann..
nej för hon ville ha frukost..
så då gick vi bort till Briggen o satte hos där för en fika :-)
mkt trevligt tjejer..
ngt vi får göra om..
blev kladdkaka och te för min del.. hehe..
medan de andra fick sitt efterlängtade kaffe :-)

efter ett ganska långt tag på briggen begav vi oss uppåt cissis igen..
innan vi skiljdes åt..
jag och johanna tog zigge.. körde hem till mig..
så ha vi suttit o snicksnackat ett tag..
innan johanna begav sej hemåt igen..

en mkt trevlig dag och kväll måste jag säga!
Du är bäst bruttan! <3




o jonna.. jag e så glad för din skull! <3



hmm..världen e allt bra liten ! ;-) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback