juldagen o dagen :)

igår.. shiiit vilken kväll :-)
sjukt roligt hade jag..
lät inte han förstöra kvällen heller..
så gitt..
tkr det e patetiskt att använda andra människor eller saker för att såra en..
eller för att göra en arg..
tur att man inte gick på den nitlotten utan hade en kul kväll ändå..
o så kan man bara skratta åt allt idag. hehe..

inte en tår ska jag fälla för dej mer, du e inte värd det :)

juldagen började hemma hos jesper..
mkt trevligt fest. tack för att vi fick komma!
sen drog alla girlsen..
så åter stod jag :) hehe..
men jag drog med vidare..
snicksnackade lite och fick skjuts bort till johanna och dom!
Gitt som tusan..
så hann inte in på 42an. hehe. men de gjorde inget..
vi drog till harrys.. fy satan vad roligt vi hade det..
dans, shaaaakade lite,.. eller hur johanna? haha
sofia med brillorna på sne med ;) haha!
ni e störtsköna brudar...
trots att det va lite väldigt hoppande humör på en del / vissa :P hehe
lite minnesluckor idag har man ju allt..
men kameran har dokumenterat allt..
o man lärde känna nya männsikor.. gött som aldrig förr :P
efter harrys mötte jag upp en gammal polare..
gick o snicksnackde lite..innan man hamnade hemma hos danne..
efterfest... med lite folk..
sen rätt som det var dök även johianna upp :D hehe!
så ja..kvällen slutade völ vid.. halv fem fem ;) haha!



TACK SÅ JÄTTEMKT FOLKET..
FÖR EN HELT KLART BÄSTA KVÄLL PÅ RIKTIGT LÄNGE! :P

_______________________________________________________________________

dagen idag.. ja jissunam,,
jag undrade hur det va med min vän Johanna...
för hon va ju inte i bästa skicket igår..
men antog att hon sov.. haha..
de gjorde hon med..
men sen så tog vi en runda på stan..
jissunam vad folk.. :P
varken jag eller bakisJohanna orkade med de..
så vi köpte flåtmat :P
och gick hem o satte oss hos danne o käkade..
kröp ner under filten i hans soffa och såg på film..
''stockholm boogie''
så kom man hem nu vid 17.tiden :)
trevlig dag måste jag säga minsann :P
mkt trevlig :P

kom hem... och sen ha familjen o jag precis ätit tillsammans.
nus ka cilla o johan på revy :P

o ja jag ska väl.. hmm..kasta mej i sängen? eller kanske fixa med reklamen? BLÄÄ!

så e livet...
hoppas att er dag med ha vart bra :D

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback