jobb,mata katten,hemfärd, glädje!

ja..jobbet gick bra..
de flöt på ganska bra.
inga krossande av glas eller liknande..
bara en brännskada på armen denna ljuva tisdagskväll :P
gjorde ont som tusan.. men räddade maten o de e ju det viktiga ;) hehe!
inge förseningar..
bara lite glömska o glömde sätta fram vattnet..
men ack, de kom ju fram iaf..
bättre sent än aldrig.. ;-)
vid halv elva är det jag som trampar hemåt..

nu är förresten ''jag har aldrig spelet'' utskrivet och fixat ;P grr!
imorgon får jag nog in till stan o köpa en kulpåse :P haha!

anländer hemma.. hämtar spirres nyckel o beger mej ner till honom..
för att mata aston hjärtat <3
mysigt värre! :-)

anländer hemma..sätter mej här och ser att Jonna har skrivit/ svarat mej på facebook..
faaan va jag saknar denna bruuden nu!
Många goa och glada skratt man delat med henne :)
en vän i vått och tort :) hehe!
som vi sa, såå måste vi verkligen hitta på något snart :-)
saknar dej snodden ! <3
hoppas du mår bättre o kan komma på lördag! :-)

åhh..vad glad jag är nu!

o sen nu pratar  jag med millan nu.. hon tkr vi borde anordna en klassträff snaart..
som jag ha sagt askalas länge..
fyy faaan vad kul det hade vart om vi gör det!! :-)
SAKNAR HVK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback