''jag har aldrig''

jag har blivit av med mitt ''jag har aldrig-spel''
man kan ju bara gissa när de försvann..
jag har mina onda aningar, dålig stil som tusan om det är så..
I alla fall så har det kommit bort och för några dagar sen tänkte jag..
faan det är ju perfekta ''fyllespelet'' jiuhh! detta måste ju fixas till :P
så jag har tillverkat ett eget ''jag har aldrig spel''¨

o joo..det e en del snuskigheter i det hela, haha!
Johanna hjälpte till på en hörna med :P haha!
det säger väl en del..
Massa smaskiga detaljer lär avslöjas,
men hmm.. vill man veta dom egentligen?! - JAAAAAA! haha!
men man får blanda in lite töntfrågor med!
En del drickande lär det iaf bli när man väl kör den leken igen ;) haha
fick ju ihop 5 sidor :P
det är nog en och annan dublett.men vad tusan :P hehe!
bara te att dricka o se glad ut!

''jag har aldrig vart så beroende av denna blogg som jag är nu''

over and out!

Kommentarer
Postat av: Spirre

du hade de väl hos peter?



Bra kompisar du har..snor andras saker

2008-12-02 @ 18:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback