ja jissunam..

tur att man inte faller för grupptrycket! ;-)
haha.. så nu sitter man här..
själv o övergiven i hela byggnaden. haha
helt ensam...
medan alla nyfikna figurer är och tjecka in ngra jäkla ormar..
alla som känner mej.. vet ju att jag inte klarar av ormar :P haha!
tydligen vet mina arbetskamrater det med..
efter mkt prat om ormar detta året :P
sen efter sommarens bravader,, haha!

tina- ja nu ska vi kolla på ormar?!
jag - nej för jissunam..finns det ormar här inne? *livrädd*
tina såg min rädlsa.. skrattade o sa..
- haha.malin.. du e ju för söt..

senare kom annikas kommentar
-malin du ska inte med då?
- nej för jissunam.. jag e livrädd för ormar juh!¨
- ja jag vet de. bra att du inte utsätter dej för det då.. du behöver nog lite terapi föst! det är nog bäst för dej!

absolut.. det behöver jag nog..
undra varför jag e så rädd för just ormar?
märkligt!
känns som de kravlar längs fötterna på mej nu! :S:P haha!
issscssschhh! :-)
sitter med fötterna uppe i luften :P

Sandra...vi måste börja få bort moin ormfobi..den börja gå över gränsen nu. :P
kan ju knappt se en orm på tvn utan att rysa o dra till mej fötterna..
BLÄÄ.. USCH OCH IISSCH! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback