irriterad om något..

ja nu e jag sjukt irriterad..
att man kan anklaga folk för saker som de verkligen inte ha gjort..
Ha ngn såå jävla låga tankar om mig, kan dom bara ta o dra!
såna människor orkar jag inte med!
Att fråga e en sak! men att namnge och sprida ut saker som inte är sanna..
som dessutom folk börja tro på?!
det e en helt annan femma!
Och den femman vill inte jag vara med i!


Jag bryr mej inte egentligen om vad folk tror och/ eller tycker om mej..
för mina vänner vet var dom har mej..
o jag vet var jag har mej själv..
jag är bara jag.. o jag e bara jag hela vägen ut! jag är mej själv..

men det e hela principsaken jag blir så förbannad på!
säsrkilt folk som lägger näsan i blöt med..
o som dessutom inte ha en aning..
o fortsätter anklaga.. nej fyy faan..
ta din röv o börja leta istället. säkert du som ha förlagt dina saker ngnstans!

o skyll aldrig ngnsin på mej mer!!!

en mkt agressiv malin just nu!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback