hes som en jäkla åsneröv :(

idag är jag hes som en jäkla åsneröv..
fy fasiken.. får knappt frm ngt ljud..
så hoppas kunderna förstår mej när jag mimar ?! :P hehe!
helt sjukt..
kände ju mej lite krasslig igår..
men jag va ju förkyld! :P
och idag har allt satt sej på stämbanden..
sjukt irriterande! :-)

Men igår va en trevligkväll minsann..
började med julklappsmys hos sandra..
denna kväll bjöd på många glada skratt :-)
o en del klappar, så som piska, spets-gympadräkt, trosor, kropps-pennor osv!
Jag fick jätte fina glas med :-)
såna jag samlar på, dom är såå fina! :-)
Tack så mkt..
Och tack tjejer för en kul kväll!

efter det blev det ett besök här o ett besök där..
kvällen slutade när jag kom hem och la mej direkt i sängen..
det var väl vid 4 tiden . hahah!

o nu sitter jag här, mega förkyld, täppt i näsan o kan knappt prata med en kopp te i handen :P hehe.
men ska försöka att inte prata så mkt idag?! haha
goood luck malin karlsson. good luck!


tjing. nu ska jag till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback