godnatt!

nu ska jag krypa ner i sängen strax..
för en gång skull i vettig tid :-) hehe!
ska försöka få lite sömn idag..
nu har jag iaf skrivit klart Astons annons med..
ingen som ha ångrat sej o vill ha världens sötaste misse?
annars bli han utlagd imorgon min lilla misse! <3

alltså..idag kom mina kära arbetskamrater på,
att de tkr att jag smsa så mkt..
så både jennie o sofi tänkte på min ekonomi..
så nu ha man sånt där grejs..
så jag får skicka 5000 sms varje månad ;) gitt som tusan juh!
hehe. nu blir nog räkningarna inte lika höga :P hehe!
tack sofi för du tänkte på min ekonomi o ditt pepptalk igår ;) haha!
du minns de bättre än mej :D haha!


nehe.. om man ska ta o krypa ner nu?
godnatt folket :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback