godmorgon världen..

jag får berätta om gårdagen och om mitt 2008 år i nästa blogg inlägg..

för nu e de som de att jag ska klä på mej.. sen blir det en tripp till kallekrona..
hälsa på Hans och gå lite på stan? :)
trevligt värre..

Johanna nu e jag människa igen :P haha!
Johanna ringde mej i morse, precis som jag bad henne om :P haha!
så pratade vi litegrann o sen så sa vi..

j- Malin, du låter sjuk, förkyld
Jag - Nejnej Johanna, jag är bara trött ( sägr jag med nyvaken röst.)
J - Jaha, okej.
Jag - Ja men jag ringer dej snart, jag ringer dej när jag ha blivit människa igen
J- haha, ja gör, de , ring när du blitt människa igen..


Jo nog allt har jag blitt en människa iugen
men dock en trött sådan :P haha!
kände mej som en stor bebis när jag gick från sängen idag o in på toan..
gick o gned mig i ögonen som en bebis o va sjukt trött..
i mina randiga pyjamasbyxor :P haha!


Ha en bra dag allihopa!
så hörs vi!
Kraaaaaaaaam!



over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback