glad!

Malin är glad, så ikväll för första gången på länge, kan hon lägga sej med ett leende på läpparna :)

ville bara säga det! :-)

nu längtar jag till helgen.. :) träffa brudarna <3



















Livet har vändt, jag har accepterat o nu går jag vidare..
känns som en jobbig start, men en ändå en bra start..på livet igen..
på att jag kan klara mej själv.. jag har mina vänner..du har dina..
jag har mitt liv, du har ditt..
o som vi båda sa, vi ingår inte längre i varandras..
men mina känslor kan jag inte göra ngt åt..
men jag vet nu..att jag e stark nog att gå vidare..
att inte behöva va sådär ledsen mer.. för de tjänar ingenting till..
tårarna har slutat rinna.. finns inga kvar!
Goodbye my lover, goodbye my friend! You have been the one for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback