fylle-ångest :P

förfesten började vid 19 tiden :D hehe..
med robert, ille och Johanna ..
sen kom ingela o ngn till?! hehe.
det var nog ungefär här ngn gång vid 20, 21 tiden jag började falla in i dimman.. :P
illa illa. va tydligen rätt dragen vid 22, 23 ;P haha!
det är ungefär vi den tiden minnet även försvinner ;P

sen drog vi till calle
fick skjuts av mange, tack!
25årsfest :P hehe..
det va spexat..iaf det jag minns :D haha!
minnet sviktar litegrann :P haha!
shiit.. :P
jag måste vart ganska laddad igår alltså :P haha!

Efter ett tag drog jag in till stan.. va lite med robbs..
sen skiljdes vi åt och jag sprang på Jocke, jesper o andy bara sådär,,
jocke med en bula i pannan, haha!
hehe.. så det blev med dom som jag spenderade resten av natten/ morgonen med :P haha
jag kom la hem vid fem tiden tror jag det var :p
haha.. följde grabbarna hemåt o släppte av dom där. haha.. efter vi vart hos jocke!
dom va ju så fulla juh. haha!
sen promenerade jag hemåt med gott samvete...
när jesseboy kommer cyklandes när jag nästan e hemma..
o inte tkr jag borde gå själv. hahaha!
jag va ju som sagt nästan hemma :P men en snäll tanke! haha!
va nästan bara att vända på klacken o cylla hemåt igen!

steg upp idag kl halv nio! fy faan vad jag e trött nu..
o lite ångest ha man ju med.. haha..
ringt massa folk igår.. bla sofi som bara hade skrattat åt mej för jag va så go sa hon :P haha
o sen fick hon peppa mej lite med :D haha. men det gick bra!
o sen en massa nummer jag inte vet vilka de tillhör. HAHA! menmen.
sånt man får ta.. hög mobilräkning lär det ju bli iaf :D haha!
men även det va värt det.. tror jag?! haha..
va faaann. minnet sviktar :P

Shiit vilken kväll.. såhär roligt ha jag inte haft på länge :D
trötthet, ångest. glömda saker.. var det värt det?
ABSOLUT :P haha!




o du.
skräm ALDRIG mig så igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback