en kul dag.. :)

en rolig dag det tar på krafterna minsann :P
Blev att ta en tripp till kallekrona idag..
Johanna fick ringa och väcka mej =)

jag stod här ute på parkeringen i kylan o käkade en slät bulle och drack juice i väntan på Johanna :P
som dock tog lite tid på sej.. för bildörren hade fryst igen :D haha!
men de gjorde ingenting..
hon kom ju tillslut.. så jag hann med att testa fars kamera litegrann sålänge ;) hehe!
då systerdyster glömt o lämna tillbaka min *suuuuuuuuuuuuuur*

av bar det mot kallekrona, vi tog en visit inom Hanna, fille och katterna :)
snygg lya måste jag säg, riktigt fint inrett :-)
snicksnackades lite innan vi tog bilen in mot centrum och till skolan..
där vi satt o snackade skit med Hans...
sen blev det en tripp ut till lyckeby..
o käkade på MAX, kalla oss glupska. men ingen av oss blev mätta! haha
så vi tänkte köpa en efterrätt..men den idén bara fösvann komnstigt nog sen!
vi begav oss till rusta. där de inhandlades ett o annat ;-) grrr. hahaha!
mer än så säger jag inte :P
men johanna fattar vad jag menar :P

sen insåg vi.. va faaan? varför va vi inte på GINA TRICO för? haha!
så vi brummade in till centrum igen..
o tur va väl det, för jag hittade mej en fin kofta som jag köpte.
En visit inom H&M med innan vi gasade hemåt..

vi sitter o pratar.. så säger johanna..
- är de hit vi ska malin..?
Jag - Ja!
J - Men ska vi köra mot kalmar då?
Jag - jaaa... eller neeej. vänta..du ska rakt fram!
J - ohh jääävlar!

haha.. blev en hastig liten sväng där, men ack det gick så bra så! :P

på vägen hem.. ja jag va en aning trött...
 o efter en sån här dag..hade vi inte så mkt att säga.. haha!
så jag tro att jag nickade till flera ggr faktiskt :P
trött som en annan pudel var jag! hehe.
men sen började vi prata igen o jag piggnade till..
särskilt när de gäller såna ämnen ;) mohaha!

aa.. o nu anlände man hemma.. fundera på att gå o lägga mej..
men klockan är ju dock inte så mkt så jag får väl stå ut lite till..

jag brukar för kattsingen inte vara såhär trött annars..?!
märkligt som fåå..


aja. nu ser jag bara framemot helgen iaf!
denna helgen ska bli kul..
trots att den även innehåller en massa jobb! :-)

HUR HAR ER DAG VARIT?

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: SPirre

Min dag har varit massa jobb, sen hängt med jonas... klippt mig :)

2008-12-12 @ 01:21:38
Postat av: sofia

Jag känner mej träffad=)

2008-12-13 @ 16:17:21
Postat av: sofia

Jag känner mej träffad=)

2008-12-13 @ 16:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback