DECEMBER!

idag är den 1a december.. det kan jag inte förstå..
det är julafton om 23 dagar..
o jag ha inte köpt en enda julklapp..
ha ingen julkänsla alls i kroppen..
är ingen stämning alls för julen..
särskilt inte när man vet att du o jag inte kommer fira den tillsammans..
det gör ont i mig o känns tråkigt!

och innan man vet ordet av det så är det nytt år..
en ny början..
ett nytt år, nya händelser och nya aktiviteter..
en ny malin.. japp mkt förändringar lär ske!
både med mej själv, runtomkring mej och ja allt.. =S
förhoppningsvis flytta hemma ifrån i början på året med..
till egen lägenhet.. skönt det hade vart!
men såklart ganska ensamt..men ngt man vänjer sig vid..
ska börja söka massa jobb nu! :-)
håll tummarna för mej!


JAG FATTAR INTE ATT DET REDAN ÄR DECEMBER?
helt otroligt..tiden bara tickar iväg..
inte den senaste tiden..
de har känts långsamt..
 men det är fasiken DECEMBER?
ofattbart!
vad har man hunnit med i år egentligen..?!

de ska jag fundera lite på.. ett blogginlägg om detta lär komma senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback