datorproblem..

haha. jag och mina datorproblem..
killar, helt efter är jag inte... jag vet hur jag kolla mitt egna minne :P haha!
men tack för hjälpen :-)

jisses, vilka datorproblem jag har!
tur att de e så mkt grabbar som tkr det e kul med datorer :D haha!
Mange. fixar du min dator nu så är jag skyldig dej en stor flaska Asti! ;-) haha!

ha en bra kväll..

nu ska en halvsjuk malin..städa lite..
sen blir det ingen sovmorgon imorgon iaf.. ska stiga upp..
fixa över allt jag ha på datorn till hårddisken.. o sen iväg med datorn osv..
sen till jobbet..
sen jobba..sen komma hem.. sen ngt.. sen till sandra. sen ja..?
man vet aldrig vad som händer med oss 4 pumor..
vart vi hamnar ngnstans.. haha..
så sen efter julklappsbytet o myset ha man ingen aning om vad som sker ;-) hehe

Kraaam!
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback