Dagen..

dagen idag började lagom tidigt alltså..
cilla väckte mej vid 6 tiden, steg upp o låste dörren efter henne när hon gick!
hann inte mer än bädda ner mej igen..
när hon knacka hysteriskt på dörren..
jag stiger upp igen.. gå till dörren för att öppna
*yrvaken*
cilla som va tvungen att ha nycklen hon lämnade inne hos mej..
hon sprang ut igen..
skulle hämta cyllen..
men när en andfådd cilla kommer tilbaks så ha hennes kedja hoppat av..
hon konstatera att hon inte hinner med tåget inte ens om jag försöker at få på kedjan.
hon ringer mamma o snor bilen :P hehe!
bra jobbat schwester :P

gick in o la mej o somnade om igen..
vod 7, 8 tiden.. ropade isac o frågade om Cilla gått till jobbet..
somnade om..
vid 9. halv tio ropar en Isac igen..
som kommer ner till mej i soffan..
blir lite tv-tid för grabben medan jag somna ngra minuter till..
sen blir det frukost, duscha isse och klä på han!
innan jag själv gör mej i ordning..
lite bus innan vi går en sväng vid mörrumsån..
älskar att gå där, är så mysigt på nått sätt :)
satt o kolla på ankorna och njöt i solen :-)

tog bussen hem o sen ha vi hunnit med att hälsa på aston,
o handla lite grann på citygross..
sen ha vi bara vart hemma.. busat en massa! <3


Jag och Isac    Jag och isse

Jag älskar dej min lilla fiiis! <3

Kommentarer
Postat av: Spirre

Jaa Mörrumsån är underbart :) verkar som en rolig dag.

2008-12-01 @ 20:06:17
Postat av: Malin

ja det e underbart..synd bara att de väcker s mkt känslor att gå där.. brukade ju gå där hand i hand med dej.. Ja dagen har vart helt okej.

Postat av: Malin

ja det e underbart..synd bara att de väcker s mkt känslor att gå där.. brukade ju gå där hand i hand med dej.. Ja dagen har vart helt okej.

2008-12-01 @ 21:02:11
URL: http://malle87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback