Dagen: jobb, bak, slapp o Greys! :-)

dagen ha vart helt okej :-)
men känner att mina blogginlägg inte är så givande idag ;-)

har vart sjukt mkt att stå i dag.. imorgon lär de bli ännu värre..
för idag har vi ju bara förberett det mesta, o gjort klart de som går..
men imorgon kommer ju faktiskt alla de här 103 personerna som ska äta!
mkt att stå i imorgon...de kan man lugnt säga..
stegräknarn på mej då? absolut :P
(idag har det blivit 10035 steg ;-) o då tycker jag ändå att jag mest vart i köket bara..? hehe.)

korkad konversation :P

jag -åhh mia, va e de i ugnen?
mia - ähm..skinka?
jag - jaha..jag tyckte de såg ut som en uppsvälld degbit!
mia - hmm..nejdå..det är bara lite grisaröv!  juleröv helt enkelt!
jag- jaha, okej.. haha!

senare på dagen..
jag se ner i en kartong..
sven kommer precis förbi..
- vet du vad de här kan vara sven?
sven - Ja alltså, jag hörde ngt konstigt på radion imorse om ett äppel, granatäppel hette det.. o det där se ju ut som en granat.. jag tror det är ett granatäppel.. för den se ju ut som en som kan sprängas, en granat!? :D
jag- jaha, ja det är det nog.. har du aldrig smakat granatäppel?
sven - nej! har du? är det gott?vad smakar de som? smakar de som äppel?

ja jissunam ibland slutar man aldrig att förvånas :P hehe!

denna dagen ha vart skoj ändå, mkt att göra men dock många sköna kommentarer :-)
Imorgon lär det bara bli stress och mkt att göra ;-) hehe!


o som ni såg i förr inlägget så blev de bak med isac när jag kom hem..
sen fastnade jag hör..
ska bara slappa.. fundera på att se en film. är tröttis idag.. :S:P hehe.
sen är det ju GREYS ikväll med. mitt älskade greys! <3

Ha en bra kväll alla!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback