dagen igår blev inte liiiika lång..

dagen igår blev inte liiiika lång på jobbet..
anlände på jobbet vid sisådär halv tio..
efter att ha väckt Isac och fixat han i ordning..
han va inte lätt att väcka minsann..
eller jo lätt att väcka men fan inte att få upp ur sängen ;)
- näää, jag vill inte. jag vill inte!

tillslut fick man lyfta upp lillgrabben, busade lite så man iaf fick se ett leende därha låg i famnen :-)
så blev det att lyfta ut han till Tvn där han fick ligga o vakna till medan jag fixade frukost till han :)
så han käkade frulle o jag gjorde mej i ordning..
frukosten åts upp och så fixade vi iordning issemannen..
sen låg han o kollade på tv tills faster Lotta kom o hämtade han..
tröttis va han!

snlände till jobbet vid halv tio som sagt..stack hem vid 16..
då elin anlände o jag bara gick o drällde,
så ingen mening för mej att va kvar där..
cyklade hem i regnet, kom hem bytte kläder.
pappa anlände..

vi bestämde att vi skulle käka hamburgare  i bröd ( pappas nygjorda biffar. mums.)
så medan han fixade maten så stack jag ner till sysset ;-)
coh inhandlade lite alkoholhaltiga drycker minsann..
körde hemåt igen..

kom hem lagom til maten..
käkade och sen fick jag bara allmänt tråkigt..
hade inget att göra..så jag bestämde mej för att färga mitt hår ;) hehe!
sagt o gjort så är de jag som klenar in hårfärgen i håret :-)
o ja..d eblev ganska lyckat, tro jag :P hehe!

jao..sen ringde telen..
jao martin ringde..
o victor o eric! :P hehe!
alltså basta grabbar är inte min grej..
kanske ölen men inte bastningen :P
tack men nej tack!
men de bestämdes att lite vin hade vart på sin plats..
men dock inte i bastun.haha!
så lite partaj blev de allt. eller ja chilla iaf!
så jorå..det snicksnackades och även robert o sandra hängde på.
trevligt värre ;-)
så blev lite partaj, eller inte party, blev mest att dricka litegrann, snacka massa och bara chilla..
mkt skratt och en mkt trevlig kväll helt enkelt..
Mkt trevlig fredagskväll!

TACK FÖR EN KUL KVÄLL ALLIHOPA!




Idag e jag hostig, o ont i huvudet.. ska snart lägga mej o vila litegrann!
inte alls kul.. men så är livet! hehe!



Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback