dagen i helhet...

ja denna dagen ha vart bra..
trots att man inte fick så mkt sömn..
o sen ligger man vaken i sängen vid sådär 5 snåret o hör pappas klocka..
men efter en stund till så piper den igen..
kan det vara så att pappa faktiskt snoozade denna morgon?!
de har jag glömt att fråga honom..

cyklade till jobbet. anlände precis på starttid.. :-)
gick ut till oranga rummet.. pillade på mbilen o satte på mej kreatröjan.
o råka skrämma livet ur susanne nästan :P haha!
detta ska inte upprepas! :-)
dagen flöt på..
blev lunchdags för 75 hungrig barn som fick lite pizzaslicar ;-)
sen förberedde jag för morgondagens buffé innan jag gick hem..
så blev en hel dag på jobbet idag med.. :-)

cyklade hem..
snicksnackade lite på msn..
träffade Johanna.. körde en sväng..
med dessan såklart!
sen blev det filmtittande o dessan hängde oxå med...
en trevlig kväll helt enkelt..
eller vad säger ni? :-)

Tack för en trevlig tisdagskväll!


nu sitter jag här med en jääävligt massa ont i magen..
sjukt konstig värk.. :/
o det gör mer än massa ont..
började typ lipa när jag ställde mej upp..
o gick o letade efter en värktablett..
aj aj aj min mage gör massa ont..
suuuuuck!

aja..ska väl krypa ne ri sängen snart..
och försöka sova bort värken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback