bildinlägg.. :P

Jag kan ju inte skriva så mkt om klassen,
om att jag saknar den utan att visa lite bilder :-)

såhär kommer ngra!

                                            jag o jonna
snyggingar ;-)                                             Jag och Jonna på
Anna,mie,ann-sofi                                                                  mösspåtagningsdagen :-)      


jag millan mie och sophie
Jag. min tvilling sophie ;) .. mills .. och mie! :-)

annsofi jag  o mie                                    jeppe
Vi drog ihop en grillkväll!                              Hahaha..stackars Jepp, va vi trackade han! :
Bilden: Annso, Jag, Mie :-)                             Undra va som ha hänt här? haha!


Linda och sophie                                      besök på fredriks bondgård :P
Honeypie o tvillingen <3                         Besök på fredriks bondgård! en trevlig dag! :-)        




HVK! :-)

vi gör en ''Hans'' på bilden :P haha!


har ngra bilder till att publicera så dom hittar ni på:
http://knasisen.bilddagboken.se
bilderna finns under gårdagens datum :D


Over and out!




                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback